loading...

مشاوره تحصیلی دانتل کو

بازدید : 3
شنبه 26 خرداد 1403 زمان : 10:25

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ هر ساله در دی ماه برگزار می شود. دکترا وزارت بهداشت در دو گروه دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی دانشجو پذیرش می کند. داوطلبان برای پذیرش در رشته محل مورد نظر خود باید در مناطق آمایشی مصاحبه حاضر شده و به سوالات داوران در این جلسه پاسخ دهند. مصاحبه دکترا وزارت بهداشت چند ایستگاه دارد که داوطلبان برای کسب نمره عالی باید از جزییات هر ایستگاه به طور دقیق اطلاع داشته باشند. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

منبع: مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

آزمون دکتری رشته های پزشکی به صورت احتصاصی توسط سازمان سنجش پزشکی برگزار می شود. متقاضیان باید در آزمون برگزار شده توسط این سازمان شرکت کرده و در صورت کسب رتبه حد نصاب برای جلسه مصاحبه دعوت خواهند شد. آزمون دکترا وزارت بهداشت در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه انجام می شود.

داوطلبانی که موفق به قبولی در مرحله آزمون کتبی شده اند، باید برای شرکت در مصاحبه آماده شوند. مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 در مناطق آمایشی مشخص برگزار شده و در چند ایستگاه سوالات از داوطلبان پرسیده می شود که در ادامه به توضیح کامل آن ها خواهیم پرداخت.

مصاحبه دکترا تخصصی وزارت بهداشت

سازمان سنجش پزشکی هرساله دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت را منتشر می کند و داوطلبان با توجه به لیست مناطق آمایشی مصاحبه می توانند هر یک از آن ها را انتخاب نمایند. در صورتی که رشته مورد نظر تنها در دو یا سه منطقه برگزار شود داوطلبان می توانند تمامی آن ها را انتخاب کنند.

در صورتی که رشته مورد نظر در سه منطقه برگزار شود، داوطلبان با توجه به رتبه و به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ می شوند. در صورتی که ظرفیت یکی از مناطق تکمیل شود، داوطلبانی که رتبه شان کمتر از حد نصاب است، از لیست دعوت به مصاحبه حذف خواهند شد.

مصاحبه دکترا پژوهشی وزارت بهداشت

دکتری پژوهشی افرادی را پذیرش می کند که در یک زمینه علمی خاص تسلط کافی داشته و بتوانند از طریق روش های پیشرفته تحقیق در این زمینه به پژوهش بپردازند. شرط شرکت در مصاحبه دکتری پژوهشی وزارت بهداشت داشتن حداقل دو مقاله چاپ شده در مجلات معتبر با عنوان نویسنده اصلی یا مسئول می باشد. همچنین داوطلبان برای شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 باید مدرک زبان معتبر نیز ارائه دهند.

شرایط و مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

در صورتی که داوطلبان موفق به کسب حداقل 50 درصد از نمره کل شرکت کنندگان آزمون کتبی شده باشند و همچنین حداقل 30 درصد نمره تراز شده آزمون را به دست آورده باشند، واجد شرایط شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 خواهند بود. داوطلبان دکترا پژوهش محور باید طرح واره رساله دکتری خود را قبل از شرکت در جلسه مصاحبه آماده کنند. مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری به شرح موارد زیر می باشد.

👈 مدارک تحصیلی مقاطع قبلی

‌👈مقاله علمی

‌👈رزومه علمی پژوهشی شامل گواهی ثبت اختراع، کتاب تالیف یا ترجمه شده،

👈مدرک زبان

‌👈گواهی ثبت اختراع

👈طرح واره رساله

زمان برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

داوطلبانی که در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت شرکت کرده اند، باید منتظر زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 باشند. هنوز زمان دقیق مصاحبه دکتری مشخص نشده است اما با توجه به روند برگزاری مصاحبه در سال گذشته که از 2 تا 9 دی ماه بود، انتظار می رود در سال جاری نیز در همین بازه زمانی منتشر گردد.

به محض این که زمان دقیق برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ توسط سازمان سنجش پزشکی مشخص شود، این مطلب بروزسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع از زمانبندی مصاحبه دکترا وزارت بهداشت می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

سایت مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی دکترا وزارت بهداشت که مجاز به انتخاب رشته شده اند، باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم انتخاب رشته، مدارک خود برای ثبت نام مصاحبه را بارگزاری نمایند.

تمامی اطلاعیه ها و دستورالعمل های مربوط به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در این سایت منتشر می شود و داوطلبان باید اطلاعیه های این سایت را به طور دقیق پیگیری کنند. ثبت نام مصاحبه در همین سامانه انجام می شود. لازم به ذکر است که نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای ثبت نام مصاحبه در سایت سنجش پزشکی نیست.

ایستگاه های مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403

روند برگزاری مصاحبه دکترا وزارت بهداشت ۱۴۰۳ نسبت به مصاحبه دکتری وزارت علوم متفاوت است. داوطلبان در این جلسه مصاحبه با 6 ایستگاه مواجه خواهند شد که در هر یک از آن ها مدت زمان محدودی در اختیار خواهند داشت و باید در این مدت به سوالات مورد نظر پاسخ دهند. ایستگاه های مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ به شرح موارد زیر هستند.

تسلط بر پایان نامه، مقالات و طرح ها

ایستگاه اول مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 به پایان نامه و مقالات داوطلبان اختصاص دارد. در این ایستگاه داوطلبان باید کلیاتی در مورد پایان نامه خود ارائه دهند. داوران در این ایستگاه در مورد هدف پایان نامه و نتایج استخراج شده از آن سوالاتی خواهند پرسید. داوطلبان برای کسب امتیاز بالا در این ایستگاه باید به طور کامل بر پایان نامه کارشناسی ارشد خود مسلط باشند و آن را به درستی ارائه دهند.

جستجو علمی

در ایستگاه دوم مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ داوطلبان باید توانایی خود در جستجو علمی و تسلط به استفاده از پایگاه های جستجو داده مثل PubMed، Web of Science و غیره را ثابت نمایند. در ایستگاه دوم داوران از داوطلبان می خواهند که مقالات مرتبط با یک موضوع مشخص را جستجو کرده و نتایج را ارائه دهند.

داوطلبان باید در مدت زمان آمادگی برای مصاحبه در مورد تمامی پایگاه های علمی آگاهی پیدا کرده و در مورد چگونگی کار با هریک آموزش ببینند. متخصصان مرکز مشاوره دانتل کو می توانند در این زمینه یاری تان کنند.

قدرت بیان و توانایی تدریس

در ایستگاه سوم مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 داوطلبان باید توانایی خود در تدریس و قدرت بیان شان نشان دهند. در این ایستگاه موضوعی مرتبط با رشته تحصیلی به داوطلب داده می شود و باید در این زمینه تدریسی کوتاه داشته باشد.

داوران قدرت بیان داوطلب، توانایی انتقال مطلب و چگونگی جمع بندی و نتیجه گیری را ارزیابی کرده و امتیازی به داوطلب خواهند داد. داوطلبان برای آمادگی در این ایستگاه باید مطالب درسی خود را مرور کرده و تسلط کامل بر آن ها داشته باشند تا بتوانند نمره بالایی به دست آورند.

ارائه شفاهی مطالب علمی

ایستگاه بعدی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ مربوط به ارائه مطالب می باشد. موضوعی در این ایستگاه به داوطلب داده می شود. داوطلب در مدت 5 دقیقه باید بدون استفاده از تکنولوژی، مطالب مربوط به ارائه خود را جمع آوری کرده و در 3 دقیقه نیز این مطالب را ارائه دهد. تسلط نسبی به مطالب علمی و توانایی در ارائه می تواند در این مرحله بسیار کمک کننده باشد.

تسلط به زبان انگلیسی

این ایستگاه مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 همانطور که از اسم آن مشخص است مربوط به زبان انگلیسی می باشد. داوطلبان باید در ابتدا معرفی مختصری از خود به زبان انگلیسی داشته باشند. در این ایستگاه ممکن است روش های مختلفی برای ارزیابی از سوی داوران به کار گرفته شود.

معمول ترین روش این است که یک متن انگلیسی به داوطلب داده می شود که باید آن را خوانده و خلاصه ای از آن به زبان انگلیسی ارائه دهد. روش های دیگر این است که کلید واژه ای به داوطلب ارائه می شود که باید مطالب علمی مرتبط با آن به زبان انگلیسی توضیح داده شود. همچنین امکان دارد که داوران از داوطلب بخواهند در یک زمینه مشخص چند خط به زبان انگلیسی بنویسد.

مهارت های احتصاصی رشته امتحانی

و در ایستگاه آخر مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ داوطلبان باید توانایی و مهارت خود برای ادامه تحصیل در رشته امتحانی شان را ثابت کنند. ایستگاه آخر یک ایستگاه کلی است که به صورت اختصاصی به محتوای علمی هر رشته می پردازد.

ممکن است در برخی از جلسات مصاحبه ایستگاه های افزوده شود و یا ترتیب آن ها تغییر کند. در هیچ یک از مراحل و ایستگاه ها امکان برگشت به ایستگاه قبلی وجود ندارد و داوطلبان تنها می توانند به ایستگاه های جلوتر حرکت کنند. در هر ایستگاه زمانی در حدود 8 تا 10 دقیقه در اختیار خواهید داشت که باید در این مدت ارائه خود را به اتمام برسانید.

مناطق آمایشی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403

داوطلبان برای شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ باید از مناطق آمایشی مصاحبه دکترا وزارت بهداشت مطلع بوده و بر این اساس در مناطق ده گانه آزمون حاضر شوند. این مناطق به شرح موارد زیر می باشد.

شماره منطقه نام منطقه
1 بابل، سمنان، شاهرود، گلستان، مازندران، گیلان
2 ارومیه، تبریز
3 كردستان، كرمانشاه، همدان
4 اهواز، لرستان
5 شیراز، هرمزگان، فسا
6 زنجان، قزوین، قم
7 اصفهان، شهركرد، كاشان، یزد
8 كرمان، زاهدان
9 بیرجند، مشهد
10 ارتش، انستیتو پاستور ایران، بقیه الله (عج)، تهران، شهید بهشتی، علوم بهزیستی و توانبخشی، جهاد دانشگاهی (رویان)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شاهد و سازمان انتقال خون ایران

مشاوره مصاحبه دکترا وزارت بهداشت

داوطلبان برای شرکت در مصاحبه دکترا وزارت بهداشت باید در زمان تعیین شده به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و مدارک خود را بارگزاری نمایند. تا زمان برگزاری مصاحبه از طریق مشورت با افراد متخصص به طور کامل برای هر ایستگاه اماده شوید.

در روز مصاحبه در زمان تعیین شده در منطقه آمایشی حاضر شده و پوشش مناسب داشته باشید. در صورت داشتن نقطه ضعف نیز تا حد امکان آن را نشان ندهید و با اعتماد به نفس کامل و با سوالات کوتاه پاسخ به هر سوال جواب دهید.

تسلط کامل بر پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد، تسلط به زبان انگلیسی و تسلط به محتوای علمی رشته تحصیلی از مهم ترین شرایط برای موفقیت در مصاحبه دکترا وزارت بهداشت می باشد. قبل از مصاحبه می توانید در این زمینه ها مطالعه داشته باشید و تمرینات لازم را نیز انجام دهید.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه مصاحبه دکترا وزارت بهداشت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. شرایط لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ چیست؟

    کسب رتبه حد نصاب در آزمون کتبی و داشتن مدرک زبان معتبر از شرایط اصلی شرکت در مصاحبه می باشد.

  2. آیا مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 هزینه ای دارد؟

    خیر این مصاحبه رایگان است و داوطلبان نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهند داشت.

  3. مناطق آمایشی مصاحبه دکترا وزارت بهداشت کدام است؟

    در متن مقاله به طور کامل در مورد مناطق آمایشی مصاحبه دکترا توضیح داده شده است.

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ هر ساله در دی ماه برگزار می شود. دکترا وزارت بهداشت در دو گروه دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی دانشجو پذیرش می کند. داوطلبان برای پذیرش در رشته محل مورد نظر خود باید در مناطق آمایشی مصاحبه حاضر شده و به سوالات داوران در این جلسه پاسخ دهند. مصاحبه دکترا وزارت بهداشت چند ایستگاه دارد که داوطلبان برای کسب نمره عالی باید از جزییات هر ایستگاه به طور دقیق اطلاع داشته باشند. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

منبع: مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

آزمون دکتری رشته های پزشکی به صورت احتصاصی توسط سازمان سنجش پزشکی برگزار می شود. متقاضیان باید در آزمون برگزار شده توسط این سازمان شرکت کرده و در صورت کسب رتبه حد نصاب برای جلسه مصاحبه دعوت خواهند شد. آزمون دکترا وزارت بهداشت در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه انجام می شود.

داوطلبانی که موفق به قبولی در مرحله آزمون کتبی شده اند، باید برای شرکت در مصاحبه آماده شوند. مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 در مناطق آمایشی مشخص برگزار شده و در چند ایستگاه سوالات از داوطلبان پرسیده می شود که در ادامه به توضیح کامل آن ها خواهیم پرداخت.

مصاحبه دکترا تخصصی وزارت بهداشت

سازمان سنجش پزشکی هرساله دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت را منتشر می کند و داوطلبان با توجه به لیست مناطق آمایشی مصاحبه می توانند هر یک از آن ها را انتخاب نمایند. در صورتی که رشته مورد نظر تنها در دو یا سه منطقه برگزار شود داوطلبان می توانند تمامی آن ها را انتخاب کنند.

در صورتی که رشته مورد نظر در سه منطقه برگزار شود، داوطلبان با توجه به رتبه و به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ می شوند. در صورتی که ظرفیت یکی از مناطق تکمیل شود، داوطلبانی که رتبه شان کمتر از حد نصاب است، از لیست دعوت به مصاحبه حذف خواهند شد.

مصاحبه دکترا پژوهشی وزارت بهداشت

دکتری پژوهشی افرادی را پذیرش می کند که در یک زمینه علمی خاص تسلط کافی داشته و بتوانند از طریق روش های پیشرفته تحقیق در این زمینه به پژوهش بپردازند. شرط شرکت در مصاحبه دکتری پژوهشی وزارت بهداشت داشتن حداقل دو مقاله چاپ شده در مجلات معتبر با عنوان نویسنده اصلی یا مسئول می باشد. همچنین داوطلبان برای شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 باید مدرک زبان معتبر نیز ارائه دهند.

شرایط و مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

در صورتی که داوطلبان موفق به کسب حداقل 50 درصد از نمره کل شرکت کنندگان آزمون کتبی شده باشند و همچنین حداقل 30 درصد نمره تراز شده آزمون را به دست آورده باشند، واجد شرایط شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 خواهند بود. داوطلبان دکترا پژوهش محور باید طرح واره رساله دکتری خود را قبل از شرکت در جلسه مصاحبه آماده کنند. مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری به شرح موارد زیر می باشد.

👈 مدارک تحصیلی مقاطع قبلی

‌👈مقاله علمی

‌👈رزومه علمی پژوهشی شامل گواهی ثبت اختراع، کتاب تالیف یا ترجمه شده،

👈مدرک زبان

‌👈گواهی ثبت اختراع

👈طرح واره رساله

زمان برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

داوطلبانی که در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت شرکت کرده اند، باید منتظر زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 باشند. هنوز زمان دقیق مصاحبه دکتری مشخص نشده است اما با توجه به روند برگزاری مصاحبه در سال گذشته که از 2 تا 9 دی ماه بود، انتظار می رود در سال جاری نیز در همین بازه زمانی منتشر گردد.

به محض این که زمان دقیق برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ توسط سازمان سنجش پزشکی مشخص شود، این مطلب بروزسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع از زمانبندی مصاحبه دکترا وزارت بهداشت می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

سایت مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی دکترا وزارت بهداشت که مجاز به انتخاب رشته شده اند، باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم انتخاب رشته، مدارک خود برای ثبت نام مصاحبه را بارگزاری نمایند.

تمامی اطلاعیه ها و دستورالعمل های مربوط به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در این سایت منتشر می شود و داوطلبان باید اطلاعیه های این سایت را به طور دقیق پیگیری کنند. ثبت نام مصاحبه در همین سامانه انجام می شود. لازم به ذکر است که نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای ثبت نام مصاحبه در سایت سنجش پزشکی نیست.

ایستگاه های مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403

روند برگزاری مصاحبه دکترا وزارت بهداشت ۱۴۰۳ نسبت به مصاحبه دکتری وزارت علوم متفاوت است. داوطلبان در این جلسه مصاحبه با 6 ایستگاه مواجه خواهند شد که در هر یک از آن ها مدت زمان محدودی در اختیار خواهند داشت و باید در این مدت به سوالات مورد نظر پاسخ دهند. ایستگاه های مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ به شرح موارد زیر هستند.

تسلط بر پایان نامه، مقالات و طرح ها

ایستگاه اول مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 به پایان نامه و مقالات داوطلبان اختصاص دارد. در این ایستگاه داوطلبان باید کلیاتی در مورد پایان نامه خود ارائه دهند. داوران در این ایستگاه در مورد هدف پایان نامه و نتایج استخراج شده از آن سوالاتی خواهند پرسید. داوطلبان برای کسب امتیاز بالا در این ایستگاه باید به طور کامل بر پایان نامه کارشناسی ارشد خود مسلط باشند و آن را به درستی ارائه دهند.

جستجو علمی

در ایستگاه دوم مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ داوطلبان باید توانایی خود در جستجو علمی و تسلط به استفاده از پایگاه های جستجو داده مثل PubMed، Web of Science و غیره را ثابت نمایند. در ایستگاه دوم داوران از داوطلبان می خواهند که مقالات مرتبط با یک موضوع مشخص را جستجو کرده و نتایج را ارائه دهند.

داوطلبان باید در مدت زمان آمادگی برای مصاحبه در مورد تمامی پایگاه های علمی آگاهی پیدا کرده و در مورد چگونگی کار با هریک آموزش ببینند. متخصصان مرکز مشاوره دانتل کو می توانند در این زمینه یاری تان کنند.

قدرت بیان و توانایی تدریس

در ایستگاه سوم مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 داوطلبان باید توانایی خود در تدریس و قدرت بیان شان نشان دهند. در این ایستگاه موضوعی مرتبط با رشته تحصیلی به داوطلب داده می شود و باید در این زمینه تدریسی کوتاه داشته باشد.

داوران قدرت بیان داوطلب، توانایی انتقال مطلب و چگونگی جمع بندی و نتیجه گیری را ارزیابی کرده و امتیازی به داوطلب خواهند داد. داوطلبان برای آمادگی در این ایستگاه باید مطالب درسی خود را مرور کرده و تسلط کامل بر آن ها داشته باشند تا بتوانند نمره بالایی به دست آورند.

ارائه شفاهی مطالب علمی

ایستگاه بعدی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ مربوط به ارائه مطالب می باشد. موضوعی در این ایستگاه به داوطلب داده می شود. داوطلب در مدت 5 دقیقه باید بدون استفاده از تکنولوژی، مطالب مربوط به ارائه خود را جمع آوری کرده و در 3 دقیقه نیز این مطالب را ارائه دهد. تسلط نسبی به مطالب علمی و توانایی در ارائه می تواند در این مرحله بسیار کمک کننده باشد.

تسلط به زبان انگلیسی

این ایستگاه مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 همانطور که از اسم آن مشخص است مربوط به زبان انگلیسی می باشد. داوطلبان باید در ابتدا معرفی مختصری از خود به زبان انگلیسی داشته باشند. در این ایستگاه ممکن است روش های مختلفی برای ارزیابی از سوی داوران به کار گرفته شود.

معمول ترین روش این است که یک متن انگلیسی به داوطلب داده می شود که باید آن را خوانده و خلاصه ای از آن به زبان انگلیسی ارائه دهد. روش های دیگر این است که کلید واژه ای به داوطلب ارائه می شود که باید مطالب علمی مرتبط با آن به زبان انگلیسی توضیح داده شود. همچنین امکان دارد که داوران از داوطلب بخواهند در یک زمینه مشخص چند خط به زبان انگلیسی بنویسد.

مهارت های احتصاصی رشته امتحانی

و در ایستگاه آخر مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ داوطلبان باید توانایی و مهارت خود برای ادامه تحصیل در رشته امتحانی شان را ثابت کنند. ایستگاه آخر یک ایستگاه کلی است که به صورت اختصاصی به محتوای علمی هر رشته می پردازد.

ممکن است در برخی از جلسات مصاحبه ایستگاه های افزوده شود و یا ترتیب آن ها تغییر کند. در هیچ یک از مراحل و ایستگاه ها امکان برگشت به ایستگاه قبلی وجود ندارد و داوطلبان تنها می توانند به ایستگاه های جلوتر حرکت کنند. در هر ایستگاه زمانی در حدود 8 تا 10 دقیقه در اختیار خواهید داشت که باید در این مدت ارائه خود را به اتمام برسانید.

مناطق آمایشی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403

داوطلبان برای شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ باید از مناطق آمایشی مصاحبه دکترا وزارت بهداشت مطلع بوده و بر این اساس در مناطق ده گانه آزمون حاضر شوند. این مناطق به شرح موارد زیر می باشد.

شماره منطقه نام منطقه
1 بابل، سمنان، شاهرود، گلستان، مازندران، گیلان
2 ارومیه، تبریز
3 كردستان، كرمانشاه، همدان
4 اهواز، لرستان
5 شیراز، هرمزگان، فسا
6 زنجان، قزوین، قم
7 اصفهان، شهركرد، كاشان، یزد
8 كرمان، زاهدان
9 بیرجند، مشهد
10 ارتش، انستیتو پاستور ایران، بقیه الله (عج)، تهران، شهید بهشتی، علوم بهزیستی و توانبخشی، جهاد دانشگاهی (رویان)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شاهد و سازمان انتقال خون ایران

مشاوره مصاحبه دکترا وزارت بهداشت

داوطلبان برای شرکت در مصاحبه دکترا وزارت بهداشت باید در زمان تعیین شده به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و مدارک خود را بارگزاری نمایند. تا زمان برگزاری مصاحبه از طریق مشورت با افراد متخصص به طور کامل برای هر ایستگاه اماده شوید.

در روز مصاحبه در زمان تعیین شده در منطقه آمایشی حاضر شده و پوشش مناسب داشته باشید. در صورت داشتن نقطه ضعف نیز تا حد امکان آن را نشان ندهید و با اعتماد به نفس کامل و با سوالات کوتاه پاسخ به هر سوال جواب دهید.

تسلط کامل بر پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد، تسلط به زبان انگلیسی و تسلط به محتوای علمی رشته تحصیلی از مهم ترین شرایط برای موفقیت در مصاحبه دکترا وزارت بهداشت می باشد. قبل از مصاحبه می توانید در این زمینه ها مطالعه داشته باشید و تمرینات لازم را نیز انجام دهید.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه مصاحبه دکترا وزارت بهداشت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. شرایط لازم برای شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ چیست؟

    کسب رتبه حد نصاب در آزمون کتبی و داشتن مدرک زبان معتبر از شرایط اصلی شرکت در مصاحبه می باشد.

  2. آیا مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1403 هزینه ای دارد؟

    خیر این مصاحبه رایگان است و داوطلبان نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهند داشت.

  3. مناطق آمایشی مصاحبه دکترا وزارت بهداشت کدام است؟

    در متن مقاله به طور کامل در مورد مناطق آمایشی مصاحبه دکترا توضیح داده شده است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1017
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 109
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 990
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 2835
  • بازدید سال : 13502
  • بازدید کلی : 13676
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی