loading...

مشاوره تحصیلی دانتل کو

بازدید : 2
جمعه 1 تير 1403 زمان : 12:01

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان۱۴۰۳ هر ساله پس از انتخاب رشته این دانشگاه اعلام می‌شود. داوطلبان دعوت‌شده بایستی با اطلاع از زمان و محل برگزاری مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، در این جلسه حضور داشته باشند. متقاضایانی که در کنکور اختصاصی فرهنگیان شرکت کرده و موفق به کسب حد نصاب نمره شوند، می‌توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند. داوطلبان واجد شرایط بر اساس چندبرابر ظرفیت به جلسه مصاحبه دعوت خواهندشد. داوطلبان پذیرفته‌شده در مصاحبه فرهنگیان امکان انتخاب رشته در کنکور سراسری را نخواهند داشت. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می‌توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

منبع: اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

در سال ۱۴۰۳ کنکور دانشگاه فرهنگیان از کنکور سراسری جدا شده است و داوطلبان باید به صورت اختصاصی در این آزمون شرکت نمایند. پذیرش دانشگاه فرهنگیان در دو مرحله انجام می شود و داوطلبان پس از موفقیت در آزمون کتبی و انتخاب رشته باید در مصاحبه نیز شرکت کنند. داوطلبان باید در مصاحبه فرهنگیان شرکت کنند و در صورت قبولی در مصاحبه امکان انتخاب رشته در کنکور سراسری را نخواهند داشت.

مدتی پس از انتخاب رشته فرهنگیان که در خرداد ماه می باشد، داوطلبان برای مصاحبه دعوت خواهند شد و لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعلام می گردد. این نتایج معمولا در اواخر خرداد یا اوایل تیرماه می باشد. در ادامه به بررسی جزییات نتایج انتخاب رشته فرهنگیان خواهیم پرداخت.

زمان انتشار اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان بایستی پس از انتخاب رشته و درج کد رشته محل های مربوط به این دانشگاه در فرم انتخاب رشته، منتظر اعلام اسامی باشند تا اگر موفق به کسب حد نصاب نمره شده بودند، خود را جهت شرکت در مرحله مصاحبه آماده کنند.

تاکنون زمان اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1403 منتشر نشده است. به محض انتشار در این مقاله اعلام خواهد شد.

این اسامی پیش از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 1400 و بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته منتشر می شود.تاکنون سازمان سنجش اطلاعیه ای پیرامون زمان اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 منتشر نکرده است، اما می‌توان پیش بینی کرد که در اواخر خرداد ماه یا اوایل تیر منتشر گردد.

نحوه مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

اسامی فراخوان مصاحبه فرهنگیان 1403 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود. اگر قصد دارید از وضعیت خود جهت فراخوان به مصاحبه مطلع شوید، بایستی طبق مراحل زیر عمل کنید.

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” شوید.

2️⃣ برای مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، گزینه ” سراسری ” را انتخاب نمایید.

3️⃣ از منوی سمت راست گزینه اعلام نتایج را انتخاب کنید.

4️⃣ در صفحه جدید گزینه ” اعلام نتیجه رشته های دارای شرايط خاص در آزمون سراسری سال 1403 ” را انتخاب کنید.

5️⃣ در این مرحله دو روش جستجو برای دریافت نتایج پیش روی شما می باشد.

روش اول: شماره پرونده، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد

روش دوم: شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد

پس از انتخاب یکی از روش های فوق و تکمیل اطلاعات خواسته شده و همینطور وارد کردن عبارت امنیتی می توانید نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان را دریافت کنید و از بودن نام خود در اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1403 مطلع شوید.

❌❌ تاکتون لینک دریافت نتایج رشته های دارای شرایط خاص اعلام نشده است، به محض اعلام راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد. ❌❌

عدم دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

داوطلبان پس از انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان باید لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 را دریافت کرده و از وضعیت دعوت به مصاحبه خود مطلع شوند. برخی از داوطلبان در این مرحله موفق به دعوت به مصاحبه نمی شوند که این به معنای عدم کسب رتبه و تراز لازم برای دانشگاه فرهنگیان می باشد.

داوطلبانی که دعوت به مصاحبه نشده اند و اسم شان در لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 نیست، از پذیرش این دانشگاه کنار گذاشته می شوند و دیگر امکان ادامه دادن سایر مراحل را نخواهند داشت. این داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده انتخاب رشته کنکور سراسری را انجام داده و شانس خود را برای پذیرش در سایر دانشگاه ها امتحان کنند. در صورتی که در مورد ادامه مسیر خود در کنکور سراسری با ابهام مواجه شده اید، می توانید از متخصصان مجموعه دانتل کو کمک بگیرید.

کارنامه دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان به صورت مجزا از انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می شود. مدتی پس از انتخاب رشته اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 منتشر می گردد و در قالب یک کارنامه در احتیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای اطلاع از نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارنامه خود را دریافت کنند. برای دریافت کارنامه دعوت به مصاحبه به اطلاعات ثبت نامی خود نیاز خواهید داشت. در کارنامه دعوت به مصاحبه می توانید اطلاعات شخصی خود را مشاهده کرده و در پایین کارنامه نیر لیست رشته محل های دعوت به مصاحبه برای تان به نمایش درخواهد آمد.

در صورتی که به نتایج و اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 دانشگاه فرهنگیان معترض هستید، این امکان را خواهید داشت که در زمان تعیین شده به سیستم پاسخگویی سنجش مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایید. در صورتی که روند اعتراض به نتایج با مشکل یا سوالی مواجه شدید، می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

زمان انتشار اسامی قبولی نهایی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

همانطور که اشاره کردیم پس از برگزاری مرحله مصاحبه، نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان همزمان با نتایج کنکور سراسری 1400 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” اعلام می شود. داوطلبانی که در مرحله مصاحبه موفق به کسب امتیاز لازم شده باشند، در این مرحله جزو اسامی قبولی های نهایی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 خواهند بود و به عنوان داوطلب پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان شناخته می شوند.

تاکنون زمان نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1403 منتشر نشده است. به محض انتشار در این مقاله اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که در مرحله مصاحبه موفق به کسب امتیاز لازم نشده باشند، می توانند در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت کنند. لازم به ذکر است که سازمان سنجش پیرامون زمان انتشار اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 و اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، اطلاعیه ای منتشر نکرده است. نتایج نهایی آزمون فرهنگیان احتمالا در تیرماه منتشر می گردد.

بخوانید: اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان | تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

چنانچه دانشگاه فرهنگیان پس از اعلام نتایج نهایی و ثبت نام طرفیت خالی داشته باشد، در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. تقریبا ۲۰ روز تا یک هفته پس از اعلام نتایج نهایی اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403، نتایج تکمیل ظرفیت نیز اعلام می‌شود.

در حال حاضر زمان دقیق تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج نهایی مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

اقدامات پس از دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

متقاضیانی که جزو اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1403 هستند، بایستی مدارک لازم را آماده کرده و سطح آمادگی خود را بالا ببرند و در زمان های اعلام شده به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی مراجعه کرده و وارد مرحله مصاحبه و معاینات پزشکی شوند.

توجه داشته باشید که به طور همزمان با اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403، سازمان سنجش اطلاعیه ای پیرامون زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400 و نحوه شرکت در آن، مدارک لازم و همینطور آدرس و زمان برگزاری را اطلاع رسانی می کند.

داوطلبان برای شرکت در مصاحبه باید مدارک خود را به طور کامل آماده کرده و از طریق سامانه psd.cfu.ac.ir بارگزاری نمایند. داوطلبان پس از بارگزاری مدارک و ثبت نام مصاحبه باید در روز مقرر به حوزه خود مراجعه کرده و در مصاحبه شرکت کنند.

در این جلسه از داوطلبان سوالات دینی، سیاسی، عقیدتی و غیره پرسیده می شود که باید به درستی به آن ها پاسخ دهند. همچنین در مصاحبه معاینات پزشکی نیز انجام می شود تا وضعیت سلامت جسمانی و روانی داوطلبان تایید شود. در نهایت نتایج نهایی منتشر شده و داوطلبان پذیرفته شده می توانند در دانشگاه محل قبولی خود ثبت نام نمایند.

بخوانید: سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

مشاوره مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳

داوطلبانی که برای مصاحبه فرهنگیان دعوت می شوند باید در مصاجبه عمومی و اختصاصی شرکت کرده و به سوالات مصاحبه پاسخ دهند. بهتر است شما با کسب اطلاعات لازم، آمادگی خود را جهت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 افزایش دهید. در این مرحله علاوه بر معاینات پزشکی، از شما سوالات علمی، دینی، عقیدتی، سیاسی، اجتماعی … پرسیده می شود که باید برای پاسخ دهی به آن ها به طور کامل آماده باشید.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدکت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

    از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org اعلام خواهد شد.

  2. زمان اعلام نتایج فراخوان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چه تاریخی می باشد؟

    پس از اتمام مهلت انتخاب رشته و پیش از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان منتشر خواهد شد.

  3. متقاضیان چگونه می توانند اسامی دعوت‌شدگان به مصاحبه فرهنگیان را دریافت کنند؟

    در متن مقاله به راهنما و نحوه دریافت اسامی دعوت‌شده به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اشاره کرده ایم.

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان۱۴۰۳ هر ساله پس از انتخاب رشته این دانشگاه اعلام می‌شود. داوطلبان دعوت‌شده بایستی با اطلاع از زمان و محل برگزاری مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، در این جلسه حضور داشته باشند. متقاضایانی که در کنکور اختصاصی فرهنگیان شرکت کرده و موفق به کسب حد نصاب نمره شوند، می‌توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند. داوطلبان واجد شرایط بر اساس چندبرابر ظرفیت به جلسه مصاحبه دعوت خواهندشد. داوطلبان پذیرفته‌شده در مصاحبه فرهنگیان امکان انتخاب رشته در کنکور سراسری را نخواهند داشت. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می‌توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

منبع: اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

در سال ۱۴۰۳ کنکور دانشگاه فرهنگیان از کنکور سراسری جدا شده است و داوطلبان باید به صورت اختصاصی در این آزمون شرکت نمایند. پذیرش دانشگاه فرهنگیان در دو مرحله انجام می شود و داوطلبان پس از موفقیت در آزمون کتبی و انتخاب رشته باید در مصاحبه نیز شرکت کنند. داوطلبان باید در مصاحبه فرهنگیان شرکت کنند و در صورت قبولی در مصاحبه امکان انتخاب رشته در کنکور سراسری را نخواهند داشت.

مدتی پس از انتخاب رشته فرهنگیان که در خرداد ماه می باشد، داوطلبان برای مصاحبه دعوت خواهند شد و لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعلام می گردد. این نتایج معمولا در اواخر خرداد یا اوایل تیرماه می باشد. در ادامه به بررسی جزییات نتایج انتخاب رشته فرهنگیان خواهیم پرداخت.

زمان انتشار اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان بایستی پس از انتخاب رشته و درج کد رشته محل های مربوط به این دانشگاه در فرم انتخاب رشته، منتظر اعلام اسامی باشند تا اگر موفق به کسب حد نصاب نمره شده بودند، خود را جهت شرکت در مرحله مصاحبه آماده کنند.

تاکنون زمان اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1403 منتشر نشده است. به محض انتشار در این مقاله اعلام خواهد شد.

این اسامی پیش از اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 1400 و بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته منتشر می شود.تاکنون سازمان سنجش اطلاعیه ای پیرامون زمان اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 منتشر نکرده است، اما می‌توان پیش بینی کرد که در اواخر خرداد ماه یا اوایل تیر منتشر گردد.

نحوه مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403

اسامی فراخوان مصاحبه فرهنگیان 1403 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود. اگر قصد دارید از وضعیت خود جهت فراخوان به مصاحبه مطلع شوید، بایستی طبق مراحل زیر عمل کنید.

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” شوید.

2️⃣ برای مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، گزینه ” سراسری ” را انتخاب نمایید.

3️⃣ از منوی سمت راست گزینه اعلام نتایج را انتخاب کنید.

4️⃣ در صفحه جدید گزینه ” اعلام نتیجه رشته های دارای شرايط خاص در آزمون سراسری سال 1403 ” را انتخاب کنید.

5️⃣ در این مرحله دو روش جستجو برای دریافت نتایج پیش روی شما می باشد.

روش اول: شماره پرونده، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد

روش دوم: شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد

پس از انتخاب یکی از روش های فوق و تکمیل اطلاعات خواسته شده و همینطور وارد کردن عبارت امنیتی می توانید نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان را دریافت کنید و از بودن نام خود در اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1403 مطلع شوید.

❌❌ تاکتون لینک دریافت نتایج رشته های دارای شرایط خاص اعلام نشده است، به محض اعلام راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد. ❌❌

عدم دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

داوطلبان پس از انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان باید لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 را دریافت کرده و از وضعیت دعوت به مصاحبه خود مطلع شوند. برخی از داوطلبان در این مرحله موفق به دعوت به مصاحبه نمی شوند که این به معنای عدم کسب رتبه و تراز لازم برای دانشگاه فرهنگیان می باشد.

داوطلبانی که دعوت به مصاحبه نشده اند و اسم شان در لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 نیست، از پذیرش این دانشگاه کنار گذاشته می شوند و دیگر امکان ادامه دادن سایر مراحل را نخواهند داشت. این داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده انتخاب رشته کنکور سراسری را انجام داده و شانس خود را برای پذیرش در سایر دانشگاه ها امتحان کنند. در صورتی که در مورد ادامه مسیر خود در کنکور سراسری با ابهام مواجه شده اید، می توانید از متخصصان مجموعه دانتل کو کمک بگیرید.

کارنامه دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان به صورت مجزا از انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می شود. مدتی پس از انتخاب رشته اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 منتشر می گردد و در قالب یک کارنامه در احتیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای اطلاع از نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارنامه خود را دریافت کنند. برای دریافت کارنامه دعوت به مصاحبه به اطلاعات ثبت نامی خود نیاز خواهید داشت. در کارنامه دعوت به مصاحبه می توانید اطلاعات شخصی خود را مشاهده کرده و در پایین کارنامه نیر لیست رشته محل های دعوت به مصاحبه برای تان به نمایش درخواهد آمد.

در صورتی که به نتایج و اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 دانشگاه فرهنگیان معترض هستید، این امکان را خواهید داشت که در زمان تعیین شده به سیستم پاسخگویی سنجش مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایید. در صورتی که روند اعتراض به نتایج با مشکل یا سوالی مواجه شدید، می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

زمان انتشار اسامی قبولی نهایی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

همانطور که اشاره کردیم پس از برگزاری مرحله مصاحبه، نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان همزمان با نتایج کنکور سراسری 1400 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” اعلام می شود. داوطلبانی که در مرحله مصاحبه موفق به کسب امتیاز لازم شده باشند، در این مرحله جزو اسامی قبولی های نهایی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 خواهند بود و به عنوان داوطلب پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان شناخته می شوند.

تاکنون زمان نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان 1403 منتشر نشده است. به محض انتشار در این مقاله اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که در مرحله مصاحبه موفق به کسب امتیاز لازم نشده باشند، می توانند در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت کنند. لازم به ذکر است که سازمان سنجش پیرامون زمان انتشار اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 و اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، اطلاعیه ای منتشر نکرده است. نتایج نهایی آزمون فرهنگیان احتمالا در تیرماه منتشر می گردد.

بخوانید: اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان | تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

چنانچه دانشگاه فرهنگیان پس از اعلام نتایج نهایی و ثبت نام طرفیت خالی داشته باشد، در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. تقریبا ۲۰ روز تا یک هفته پس از اعلام نتایج نهایی اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403، نتایج تکمیل ظرفیت نیز اعلام می‌شود.

در حال حاضر زمان دقیق تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج نهایی مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

اقدامات پس از دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

متقاضیانی که جزو اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1403 هستند، بایستی مدارک لازم را آماده کرده و سطح آمادگی خود را بالا ببرند و در زمان های اعلام شده به هسته گزینش آموزش و پرورش استان بومی مراجعه کرده و وارد مرحله مصاحبه و معاینات پزشکی شوند.

توجه داشته باشید که به طور همزمان با اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403، سازمان سنجش اطلاعیه ای پیرامون زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400 و نحوه شرکت در آن، مدارک لازم و همینطور آدرس و زمان برگزاری را اطلاع رسانی می کند.

داوطلبان برای شرکت در مصاحبه باید مدارک خود را به طور کامل آماده کرده و از طریق سامانه psd.cfu.ac.ir بارگزاری نمایند. داوطلبان پس از بارگزاری مدارک و ثبت نام مصاحبه باید در روز مقرر به حوزه خود مراجعه کرده و در مصاحبه شرکت کنند.

در این جلسه از داوطلبان سوالات دینی، سیاسی، عقیدتی و غیره پرسیده می شود که باید به درستی به آن ها پاسخ دهند. همچنین در مصاحبه معاینات پزشکی نیز انجام می شود تا وضعیت سلامت جسمانی و روانی داوطلبان تایید شود. در نهایت نتایج نهایی منتشر شده و داوطلبان پذیرفته شده می توانند در دانشگاه محل قبولی خود ثبت نام نمایند.

بخوانید: سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

مشاوره مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۳

داوطلبانی که برای مصاحبه فرهنگیان دعوت می شوند باید در مصاجبه عمومی و اختصاصی شرکت کرده و به سوالات مصاحبه پاسخ دهند. بهتر است شما با کسب اطلاعات لازم، آمادگی خود را جهت شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1403 افزایش دهید. در این مرحله علاوه بر معاینات پزشکی، از شما سوالات علمی، دینی، عقیدتی، سیاسی، اجتماعی … پرسیده می شود که باید برای پاسخ دهی به آن ها به طور کامل آماده باشید.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدکت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

    از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org اعلام خواهد شد.

  2. زمان اعلام نتایج فراخوان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چه تاریخی می باشد؟

    پس از اتمام مهلت انتخاب رشته و پیش از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان منتشر خواهد شد.

  3. متقاضیان چگونه می توانند اسامی دعوت‌شدگان به مصاحبه فرهنگیان را دریافت کنند؟

    در متن مقاله به راهنما و نحوه دریافت اسامی دعوت‌شده به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اشاره کرده ایم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1028
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 75
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 3151
  • بازدید سال : 13818
  • بازدید کلی : 13992
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی